best-wedding-videgraphy-in-mashhad

برای خلق و ضبط ناب‌ترین و خاص‌ترین لحظات احساسی و هیجان انگیز زندگی‌تون، مثل یک دوست کنارتون هستیم و بهتون کمک میکنیم در کلیپ و عکس‌هاتون، جذاب‌ترین و احساسی‌ترین حالت خودتون نشون بدید. ما هم با تخصص و هنرمون، بهترین عکس‌ها و کلیپ هارو براتون فیلمبرداری و تدوین میکنیم.

تدوینگر و کارگردان تصویربرداری
masoud-kazemi-videography-1

روز عقد محضری شما، مطمئنا یکی از مهمترین روزهای زندگی شماست . روز عقد شما، روزیست که شریک زندگیتان که قرار است باقی عمرتان را همراه با هم سپری کنید با شما در مقابل همگان با شما عهد میبندد و نشان تعهد و وفاداری را در قالب حلقه به شما تقدیم میکند.

البته این لحظات و روز باشکوه زودتر از آنچه تصور میکنید به پایان میرسد. و از این لحظات تکرارنشدنی تنها خاطرات باقی میماند. خاطراتی که د راستدیو ژیکان سعی میکنیم در قالب عکس و فیلم برای همیشه ماندگارشان کنیم.

در روز عقد محضری شما عکاسانی هستند که بصورت حرفه ای یا آماتور از شما عکس میگیرند تا این لحظات را در قابی ماندگار ثبت کنند. البته که هماهنگی با یک عکاس کاربلد و حرفه ای جزو ضروریات هر مراسم ازدواجی است . ولی. هیچ چیز مانند دیدن اشک هایی که هنگام خواندن عقد، در چشمانتان حلقه میزند، یا دستان لرزان شریک زندگی شما هنگامی که میخواهد حلقه دستتان کند، یا نگاههای پر از امید و آرزوی پدر، مادر، خانواده و دوستانتان، نمیتواند آن لحظات خاص و ناب را ثبت و حفظ کند.

عکس‌ها کمک میکنند روز عروسی‌تان را تماشا کنید و فیلم و کلیپ عقدتان این فرصت را در اختیارتان قرار میدهد که آن لحظات خاص را بصورتی اصیل و ناب، دوباره بشنوید، ببینید  و  احساس کنید. به ویژه وقتی با هنر و تخصص تدوینگران مطرح شهر مشهد، در استدیو ژیکان این لحظات ناب تدوین شوند.

خب این بسیار جذاب است ولی شاید این سوال در ذهنتان میچرخد که هزینه فیلمبرداری و عکاسی عقد محضری در مشهد چقدر است؟

 فاکتورهای مختلفی در هزینه فیلمبرداری و عکاسی عقد محضری در مشهد تاثیر دارند. ولی تعداد و نوع تجهیزاتی که میخواهید برای مراسمتان داشته باشید یکی از مهمترین فاکتورهاست. تخصص، هنر و خلاقیت مجموعه ای که کار تصویربرداری و فیلم برداری مراسمتان را به عهده میگیرند نیز فاکتور مهم دیگریست.

البته این در حالیست که برخی مجموعه‎‌ها و آتلیه‌ها از شهرت نامشان سواستفاده میکنند و با وجود ارائه خدمات مشابه و یکسان، قیمت‌های نجومی میدهند. یا در ابتدا قیمت های مناسب میدهد و در هنگام تحویل کار، عکس ها و فیلم ها را با قیمت های بالا ارائه میکنند

بنابراین بسیار مهم است که فارغ از اسم و رسم بتوانید بر اساس نمونه کارهای قبلی و خدمات پیشنهادی، انتخابی با بیشترین تطابق با سلیقه و شرایطتان را داشته باشید.

اینکه چه  تعداد و چه نوع تجهیزاتی را انتخاب کنید، در فیلم‌برداری کامل مراسم تان از زوایای مختلف، بصورت همزمان، تاثیرگزار است. بنابراین سعی کردیم با پیشنهاد چند پکیج، انتخاب را برای عروس و دامادهای عزیز ، ساده‌تر کنیم.

هر بسته پیشنهادی که ما پیشنهاد میکنیم، شامل تجهیزات و خدمات مختلفی ست که بر اساس بیشترین انتخاب عروس و دامادها، دسته‌بندی کرده‌ایم،  تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود.

شما میتوانید از بین انواع و تعداد مختلف دوربین های فیلمبرداری و عکاسی  و لنزها، هلی‌شات،  گیمبال، میکروفون ، متناسب با مراسم روز عقدتان و بودجه‎‌ای که برای فیلمبرداری و عکاسی از مراسم عقد سنتی یا آریایی تان در نظر گرفته‌اید ، گزینه هایی را کم یا زیاد کنید.

بعد از تدوین، چون میدانیم برای به اشتراک گذاری این رویداد خاص و شیرین مشتاق هستید، یک کلیپ جذاب کوتاه،  طی چند روز به شما تحویل داده میشود . و کلیپ های اصلی ، بعد از انتخاب آهنگ توسط شما، طی روزهای آینده، به شما تحویل داده میشود.

هدف ما ساخت کلیپی ست که هربار که به تماشایش مینشینید، شادابی و احساس وجد و هیجان این روزها را برایتان دوباره و دوباره زنده کند.

این حق شما است که قبل از هر تصمیمی ابتدا نمونه کارهای ما را ببینید پس بدون هیچ تردیدی همین حالا با ما تماس بگیرید و با حیال راحت بعد از دیدن کارها، تصمیم بگیرید

فیلمبرداری و عکاسی عقد محضری

هیجان و شادی لحظه‌های تکرارنشدنی آغاز زندگی مشترکتان را هنرمندانه جاودانه کنید.

عکاسی عقد محضری در مشهد 

سوالاتی از شما میپرسیم که بتوانیم با روحیات متولد بیشتر آشنا شویم و بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدهید، ایده و سناریو یک تولد سوپرایزی را برایتان طراحی میکنیم.

فیلمبرداری عقد محضری در مشهد 

دیدن و شنیدن لبخندها، شادی‌ها و همراهی خاطره انگیز خانواده و دوستانی که در این روز خاص ، بخاطر شما حضور دارند و در کنار شما و همراه با شما هستند تا روز تولدتان راجشن بگیرید، این لحظات را در هر جای دنیا که باشید، برایتان ماندگار میکند.

کلیپ عقد محضری و آریایی 

برای افرادی که میخواهند با آهنگ مورد علاقه‌شان، در یک لوکیشن جذاب، برای روز تولدشان کلیپ داشته باشند.