انواع کلیپ های رایج و پرطرف‌دار

 

کلیپ‌ها خاطره انگیزترین یادگارهایی هستند که زیباترین و دوست داشتنی ترین لحظات زندگی ما را در جایی به‌غیر از ذهن و قلبمان هنرمندانه ثبت میکنند. لحظاتی که میتواند هنرمندانه از آنچه دوست داریم برای همیشه شاداب و تاره داشته باشیم، ثبت و تدوین میشود و به یادگار میماند. لحظات و احساساتی که میتوانیم از گذشت ناگزیر زمان و تغییراتش، حفظ کنیم. صداها و تصویر آدم‌هایی که دوست‌شان داریم و قلب‌مان برایشان میتپد. کلیپ‌ها میتوانند یک هدیه ویژه باشند، میتوانند یه سورپرایز فوق‌العاده باشند، میتوانند بهترین لحظات زندگی شما را هنرمندانه برایتان ثبت و حفظ کنند. لحظات و خاطراتی که میتوانید در هر زمانی با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید.

در این مطلب بصورت خلاصه انواع کلیپ هایی که از ما درخواست میشه رو براتون آوردیم . شاید با بعضی‌هاشون اشنایی کامل داشته باشید و  بعضی از انواع کلیپ‌ها به گوشتان هم نخورده باشد بهرحال ما اینجا هستیم تا شما را با رایج‌ترین انواع کلیپ‌هایی که عموما از ما درخواست میشود آشنا کنیم.

 

کلیپ‌های عاشقانه دونفره و مراسم‌های عاشقانه

رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نوع کلیپ‌ها مربوط به تازه عروس و دامادها و مراسم عقد و عروسی ست. ولی در سالهای اخیر انواع دیگری از کلیپ‌ها جدا از کلیپ مراسم عقد و عروسی هم طرفداران زیادی پیدا کرده و به‌خاطر جذابیت بالایی که دارد، به بخشی غیرقابل حذف برای عروس و دامادها تبدیل شده است.

 

کلیپ عاشقانه دونفره

تا حالا برق چشم‌های پارتنر یا همسرتون رو وقتی یه ویدئو از خودش نشونش دادین، دیدین؟ حالا تصور کنین یه کلیپ عاشقانه زیبا و احساسی از باهم خندیدن‌تون، باهم قدم زدن و دویدن‌تون، از لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی زندگی مشترک‌تون داشته باشین، میتونین تصور کنین چقدر عالی میشه؟ برای درست کردن این ویدئوکلیپ لازم نیست حتما مناسبت خاصی وجود داشته باشه ( البته که عموما افراد اینکار رو در مناسبت‌هایی مثل سالگرد، تولد، ازدواج، خواستگاری و .. انجام میدن) شما میتونید همسرتون رو غافلگیر کنید یا باهم تصمیم بگیرید تا یه کلیپ عاشقانه  از لحظات خوب‌تون بسازید.

 

کلیپ فرمالیته عروسی

کلیپ فرمالیته عروس که کاملا شناخته شده است و یکی از پرطرفدارترین کلیپ‌هاست. کلیپی زیبا که عموما در روز مراسم عروسی برای مهمون‌ها به نمایش درمیاد و برای عروس و داماد هم به‌عنوان یه خاطره تکرارنشدنی ثبت میشه. بعضی از زوج‌ها به دلایل مختلف، دیگه مراسم عروسی نمیگیرن و به پوشیدن لباس عروس و ساخت کلیپ فرمالیته عروسی بسنده میکنن. تصمیم اینکه مراسم عروسی بگیرید یا نه، به عهده شماست. چیزی که به عهده ماست، تهیه یه کلیپ فوق العاده‌ست که باعث شه چشم‌ها برق بزنن و قلب‌ها رو به تپش بیاره. ساختن یه کلیپ فرمالیته شگفت انگیز در طبیعت یا هرجایی که مطابق با حس‌و‌حال و سلیقه‌تون باشه، شما رو برای سالهای سال،از تصمیمی که گرفتید، راضی و خوشحال نگه میداره.

 

کلیپ سالگرد ازدواج یا آشنایی 

سالگرد آشنایی، عقد و ازدواج از تاریخ‌های مهم زندگی هر زوجی هستند. تاریخ‌هایی که طرفین دلشون میخواد حتما اون رو به خاطر بسپارن و با یه هدیه خلاقانه همدیگر رو غافگیر کنن. زوج‌های زیادی هستند که این تاریخ‌ها رو جشن میگیرن و با سفارش یک کلیپ هنرمندانه، اون لحظات خاطره انگیز ثبت میکنن. بعضی‌ها هم صحنه آشنایی‌شون رو بازسازی میکنن و کلیپش رو میسازن یا با ساخت یه کلیپ عاشقانه سعی میکنن همدیگر رو سورپرایز کنن.

 

کلیپ مراسم خاص عروس و داماد

یک مدل دیگه از کلیپ‌ها هست که مخصوص مراسم خاصی مثل شب یلدا عروس و داماد هست. برای این مراسم یا عروس و داماد از قبل با تم یلدایی کلیپشون فیلمبرداری و ساخته میشه یا در مهمونی همون شب بصورت مستقیم فیلمبرداری، و کلیپ یلدایی‌شون بعدش تدوین میشه

 

کلیپ مراسم خواستگاری سوپرایزی

این  مدل کلیپ خاص ژیکان و مسعود کاظمی هست. نه فقط فیلبرداری و ساخت کلیپش، حتی درباره یک ایده پراحساس و هیجان انگیز برای یک خواستگاری سوپرایزی خاص و نحوه اجرایی کردنش خود مسعود کاظمی شخصا بهتون کمک میکنه. ازونجایی که شخصیتش ترکیبی هست از احساس و خلاقیت و هیجان تو برنامه ریزی و سناریوچینی مراسم های سوپرایزی عالی عمل میکنه.

 

اطلاعات بیشتر درباره فیلمبرداری مراسم و کلیپهای عروس و داماد یا دونفره در مشهد 

انواع کلیپ‌ کودک

 

کلیپ لایف استایل کودک

اکثر زوج‌ها بعد از تولد فرزندشون، از اون به عنوان بهترین اتفاق زندگی یاد میکنن. اتفاقی که حتما دلشون میخواد لحظه به لحظه اون رو ثبت کنن. از اولین باری که فرزندشون اولین دندون دراورد، راه رفت، مامان و بابا گفت، غذا خورد و بسیاری از لحظات شیرین کودکی که همه پدر و مادرهای باذوق دلشون میخواد که ثبتش کنن. ضبط این لحظات با صدا و تصویر و تهیه یه کلیپ کودکانه زیبا و نمایش اون میتونه یه اتفاق شگفت انگیز برای تولد کودک باشه. مهم‌تر از خود دوران کودکی، موندن این ویدیوها تا دوران بزرگسالی است که برای هر کسی هیجان‌انگیز است.

 

کلیپ بارداری و زایمان

دوران بارداری و زایمان شاید یکی از لحظات سختی است که در عین سختی، وقتی یادت میاد لبخند رو لبت میشینه. شما هم مادرهایی رو دیدین که وقتی از دوران بارداری و زایمان حرف میزنن، چشماشون برق میزنه؟ این مادرها دوست دارن از زمان بارداری، شور و شوق و استرس قبلش، پشت در ایستادن پدر، خریدای لباس بچه، لحظه بغل گرفتن کوچولوی دوست داشتنی‌شون فیلم داشته باشن. برای همین از یه فیلمبردار حرفه‌ای میخوان که براشون از تمام این صحنه‌ها کلیپ درست کنه.برای خیلی از مامان‌ها، هیچی قشنگ‌تر از تماشای اون کلیپ در حالی که فرزندشون در بغلشونه ، نیست.

 

کلیپ جشن تولد کودک

بعضی از پدر و مادرها ترجیح میدهند تولد فرزندشان را با ساخت یک کلیپ از کودکشان جشن بگیرند و بعضی ترجیح میدهند جشن تولدی که برای کودکشان میگیرند را فیلبرداری و کلیپ کنند . بهرحال کلیپ جشن تولد کودک از پرطرفدارترین کلیپ‌های کودکان است.

اطلاعات بیشتر درباره ساخت انواع کلیپ کودک در مشهد 

 

کلیپ‌های شخصی

کلیپ تولد بزرگسالان

همه ما در هر سنی که باشیم، دلمون میخواد عکس و فیلمی از سالهای قبلمون داشته باشیم، حالا اگه این ویدئو، یه کلیپ زیبا در روز تولد ما باشه، قطعا ما رو بیشتر خوشحال میکنه. ثبت خاطره روزهای خوش، یکی از اون موهبت‌هایی است که تکنولوژی و زندگی مدرن به ما هدیه داده. و خب چی از این بهتر؟ چی از اینکه بعد از گذشت سال‌ها بتوانی تولد سالهای قبل خودت یا عزیزانت رو ببینی؟

 

کلیپ مناسبتی شخصی

 

کلیپهای شخصی یا کلیپ‌های جشن تولد هستن یا برای پرسنال برندینگ ساخته میشن. افرادی که دوست دارنن از خودشون در حال انجام فعالیت و کار مورد علاقه‌شون کلیپ ویدئو داشته باشن . این کلیپ ویدئو میتونه  برای پرسنال برندینگ و معرفی مهارت و تخصص فرد استفاده شود یا هدفی کاملا شخصی داشته باشد.

 

اطلاعات بیشتر درباره ساخت انواع کلیپ شخصی در مشهد 

 

ویدئوکلیپ های مراسم های رسمی و تیزرهای تبلیغاتی

 

کلیپ فارغ التحصیلی

اکثر ما بهترین دوست‌هامون رو در دوران دانشگاه پیدا کردیم. دوستی‌هایی که موندگار میشن و تا اخر عمر با ما میمونن. دوران دانشجویی ادم‌ها معمولا یکی از پرخاطره‌ترین دوران زندگیش است که بعد از تموم شدن دلش برای اون لحظات تنگ میشه. دانشجوها در سال اخر تحصیل برای خودشون جشن فارغ التحصیلی میگرن و از اون لحظات کنار هم بودن، عکس و کلیپ تهیه میکنن. تا این لحظات کنار دوستان‌شون، برای همیشه در تاریخ ثبت بشه.

 

کلیپ جشنها، مراسمها و همایشها

فیلبرداری از مراسم، همایش‌ها و  مراسم رسمی که از رایج ترین درخواست‌های فیلمبرداری ست. با توجه به رواج ویدئو مارکتینگ و اهمیت ویژه ویدئو در بازاریابی و تبلیغات موثر شرکت ها و مجموعه ها روزبه روز بر شرکت‌ها و مجموعه های متقاصی ساخت تیزر و ویدئوهای شرکتی، سازمانی افزوده میشود

 

اطلاعات بیشتر درباره ساخت انواع تیزز و ویدئوکلیپ شرکتی در مشهد